-
حضور کریدور خدمات فناوری در دوازدهمین جشنواره فناوری نانو
(۱۳۹۸/۰۷/۰۴)موسسه خدمات فناوری تا بازار امسال هم، همانند سالهای گذشته در دوازدهمین جشنواره فناوری نانو حضور خواهد داشت. -
معاونت علمیوفناوری ریاستجمهوری و شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی تفاهمنامه امضا کردند
(۱۳۹۷/۱۱/۰۸)به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه همکاری های مشترک بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت سهامی نمایشگاههای جمهوری اسلامی ایران با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، به امضا رسید. -
حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه آگروفود 2017
(۱۳۹۶/۰۳/۰۴)

حضور مستقل در نمایشگاهها
تعداد موضوعات خدمت : ۱تغییرات روزافزون فن آوری، ظهور کالاهای جدید و تنوع آن ها، ظهور فرصت های هدفمند بازاریابی و فروش، شرکت ها را ملزم به حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی می کند. در همین راستا، بخشی از هزینههای حضور شرکتها در نمایشگاههای داخل و خارج از کشور را حمایت می شود.
- اطلاعات بیشترثبت این خدمت
حضور مستقل شرکتهای دانش بنیان صادراتی در نمایشگاههای خارجی
دانشبنیان صادراتیخلاق صادراتیدر راستای حمایت از ورود محصولات شرکتهای دانشبنیان به بازارهای صادراتی جدید، بخشی از هزینههای حضور این شرکتها در نمایشگاههای خارج از کشور توسط مرکز پرداخت میگردد. این حمایت در راستای معرفی توانمندیهای شرکتها و به منظور توسعه بازار صادرات محصولات شرکتهای دانشبنیان، گسترش سهم بازار کالاها و خدمات صادراتی کشور در حوزههای با فناوری بالا و زمینهسازی برای ورود مناسب شرکتهای دانشبنیان در بازارهای بینالمللی تدوین شده است.حضور مستقل در نمایشگاههای خارجی
دانلود فایل فرایند
- اطلاعات بیشتر
حضور مستقل در نمایشگاه ICT اتیوپی
وبسایت : www.ictexpoethiopia.com
شروع : 1398/03/16 - پایان : 1398/03/20
محل برگزاری : اتیوپی آدیس آبابا
- اطلاعات بیشتر
نمایشگاه بازرگانی صنعتی ایران در روسیه
وبسایت : www.parspegahtejarat.com
شروع : 1398/03/29 - پایان : 1398/03/31
محل برگزاری : روسیه آستراخان
اخبار مرتبط
آرشیو اخبار
مقالات مرتبط
آرشیو مقالات
-
اینفوگرافیک | صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام
نمایشگاهها از مهمترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب میشوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیتهای اقتصادی در یک محدودهی خاص بوده، به طوری که عرضهکنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقهمند به انتخاب کالا هستند، میتوانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند. -
صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام
-
مزایای حضور در نمایشگاهها برای کسب و کار و نقش آنها
حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی یک روش بسیار محبوب بازاریابی محصول، خدمات و کسب و کار بوده است. با پیشرفت در بازاریابی رسانههای اجتماعی و تکنولوژی اینترنت، ارزش و مزایای بازاریابی از طریق حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی آشکارتر شد. اگرچه فناوری، بازاریابی کسب و کار را به سرعت تغییر میدهد ولی حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی چندین ...