
مالیات و خدمات مالی و اداری
تعداد موضوعات خدمت : ۲- شرکتهای متقاضی برای بهره مندی از حمایت مربوط به خدمات مالی و حسابداری و اداری باید با یک شرکت و یا موسسه مالی و حسابداری قرارداد امضا نمایند و سرفصلهایی از قبیل تنظیم کلیه صورتهای مالی، تحریر دفاتر قانونی، تنظیم اظهارنامه مالیاتی، بیمه¬ای و گزارشهای فصلی خرید و فروش و ارزش افزوده و ...بایستی در موضوع قرارداد ذکر شده باشد.
- star۷.۱۷
شهر : تهران
زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری,مشاور بیمه تامین اجتماعی
ثبت این خدمت با کارگزاری رهنمود پردازان محاسب موسسه حسابداری امین مشاوران راسخ
star۰.۰۰زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری,مشاور بیمه تامین اجتماعی
ثبت این خدمت با کارگزاری موسسه حسابداری امین مشاوران راسخ- star۰.۰۰
شهر : اصفهان
زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری
ثبت این خدمت با کارگزاری پشتیبان امین نقش جهان - star۱۰.۰۰
شهر : تهران
زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری
ثبت این خدمت با کارگزاری گروه مالی مدبران معتمد
فرآیند ثبت درخواست و اخذ حمایت حسابداری
لطفا جهت مشاهده کامل فرایند اخذ حمایت حسابداری فایل زیر را دانلود نمایید.
دانلود فایل فرایند
- اطلاعات بیشترثبت این خدمت
نرم افزار های اداری ، مالی و حسابداری
دانش بنیاننانوییخلاق صادراتیشرکتهای خلاقجهت اخذ حمایت از تهیه نرم افزار حسابداری براساس آیین نامه حمایتی می توانید درخواست خود را در این قسمت ثبت نمایید.حمایت از خدمات حسابداری- نانویی
دانلود فایل آیین نامهشیوه نامه حمایت از نرم افزار های مالی، حسابداری و اداری
شرکت هایی که نیازمند تهیه و پیاده سازی نرم افزارهای حسابداری، CRM، ERP، اتوماسیون اداری و BPMS باشند، می تواند 50% هزینه تهیه نرم افزار مورد تایید را تا سقف 200 میلیون ریال، مشروط به اینکه نرم افزار خریداری شده پیاده سازی و استفاده شده باشد، را دریافت کند.
دانلود فایل آیین نامه